DECLARATIE DE CONFORMITATE SI CERTIFICAT DE GARANŢIE

SC BFI SOLUTIONS SRL, certificam prin prezenta ca produsele ce fac obiectul prezentei facturi sunt originale sau interschimbabile cu piesele originale. Produsele sunt fabricate in conformitate cu: documente, standarde si specificatii tehnice producator/importator, standarde si omologari internationale conform inscriptionarii pe produs si respecta normele europene de calitate. Piesele cuprinse în prezenta factură au termen de garanţie conform Legii 449/2003 republicata, OG 21/1992 republicata si legea 296/2004 republicata si se acorda pentru vicii ascunse, respectiv defect de material sau fabricatie, Garantia conform legii 449/2003 se acorda conditionat de respectarea indicatiilor de exploatare prevazute de producatorul autovehiculului. Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de fabricatie vor fi reparate, inlocuite cu altele noi sau cumparatorul va beneficia de o reducere a pretului.

Termenul de garantie se acorda astfel:

 – 12 luni pentru piese originale, subansambluri si piese de schimb aferente produselor de folosinta indelungata cu respectarea specificatiilor tehnice date de producator.

 – 12 luni pentru acumulatori auto, dar nu mai mult de 50.000 km;

 – 6 luni pentru consumabile: sistem suspensie, directie, suporti, amortizoare, perne, curele, anvelope, filtre, bucse, cabluri, stergatoare, simeringuri, elemente de cauciuc, elemente de frictiune, etc;

Pentru produsele care au garantie acordata de producatori, aceasta se va aplica conform cu documentatia producatorului. Daca acest termen este mai mare decat cel mentionat mai sus, pentru anumite produse, se va aplica termenul dat de producator.

 Nu se acordă garanţie sau se anulează garanţia în următoarele condiţii:

– piesele nu au fost montate într-un atelier de specialitate autorizat RAR pentru serviciile efectuate si marca de vehicul pe care s-au montat piesele;

– piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri sau acţiunea unor factori externi;

– piesele prezintă o uzură normală;

 – piesele se defectează din cauza unui montaj necorespunzător sau impreuna cu piese conexe uzate sau modificate;

 – defectiunea este cauzata datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului, sau atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare, conform tehnologiei de motaj sau a celei impuse de producator;

– piesa a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului sau a fost gresit identificata si montata datorita prezentarii unor date eronate de catre cumparator;

 – piesa prezintă deficienţe din cauza unui accident de circulaţie sau de altă natură (şocuri termice, şocuri electrice, şocuri mecanice);

 – uzura normală a pieselor ce intră în fluxul normal de întreţinere al autovehiculului;

 – piesele de uzură a căror longevitate depinde de timpul de utilizare a vehiculului;

 – beneficiarul a intervenit asupra piesei dupa finalizarea reparatiei;

 – pentru componentele electrice si electronice se anuleaza garantia daca au fost supuse la interventii neconforme cu prevederile tehnice ale vehiculului (pornire cu robotul ,suduri pe sasiu, etc)

 Produsele care prezintă în perioada de garanţie defecte de material sau de fabricaţie vor fi înlocuite cu altele prin garantarea acestora de catre Beneficiar printr-un document de plata pana la primirea raspunsului oficial de la Furnizorul /Producatorul de piesa sau subansamblu.

În cazul în care se solicită înlocuirea unei piese în termen de garanţie, reclamantul va prezenta următoarele documente:

 – factura de achiziţie, copie

 – dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)

 – in cazul compresoarelor de aer conditionat obligatoriu, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au schimbat compresorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata.

 – documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc).

 – talonul autovehiculului(copie) si cartea de identitate a autovehiculului(copie);

 In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru pierderi sau pagube in utilizarea sau functionalitatea bunurilor, pierderi ale afacerii, pierderea unor contracte, pentru costuri si cheltuieli majorate sau pentru orice pierderi sau daune indirecte, pierderi sau daune subsecvente sau daune speciale. 

Termenul maxim de retur din alte motive decat cadere in garantie este de 14 zile calendaristice de la data emiterii facturii. Reclamatia depusa de cumparator/beneficiar va fi analizata intr-o perioada de 10 zile de la data receptiei produselor insotite de documentele enumerate mai sus, sau de la data sesizarii in scris a serviciilor reclamate. Cumparatorul/Beneficiarul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie.

 In cazul in care reclamatia nu a fost justificata, cheltuielile aferente verificarii si analizarii produsului vor fi suportate de catre cumparator. Returul: In cazul in care clientul este nemultumit de produsele achizitionate si doreste sa renunte la comanda poate aplica procedura de retur a produselor in termen de maxim 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta si cu respectarea conditiilor de mai jos. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data emiterii facturii către client. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la primirea returului. In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor si conditiilor de pe www.e-autoshop.ro, sectiunea informatii/livrarea produselor) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (ex.achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.

 Documente necesare pentru retur:

 – Factura de achizitie in copie;

 – Formularul de retur completat, care se gaseste pe site-ul www.e-autoshop.ro

După completarea formularului nu este nevoie sa primiți un email de confirmare. În câteva zile lucrătoare un curier vă va contacta pentru a ridica coletul. 
După procesarea returului, se va restitui contravaloarea acestuia, în contul IBAN transmis în formular, în maxim 14 zile.

 Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi. Returul se va face prin acelasi modalitate ca la expediere, prin curierat.

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Nu se accepta la retur:

 – Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

 – Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate

 – Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale

 – Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura.

 – Daca termenul de returnare este mai mare de 15 zile calendaristice fata de data facturarii.

 – Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale vehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat

 – Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans

 – Module programate, piesele speciale fabricate pentru vehicule din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.

 – Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)

Prin acceptarea comenzii se considera ca, clientul a luat la cunostinta conditiile de garantie si retur. In cazul constatarii de neconformitati sau reclamatii, va rugam sa ne sesizati in scris. Datele noastre de contact sunt: 

  • SC BFI SOLUTIONS SRL
  • Telefon: 0752195076
  • CUI: 48818838
  • Nr. Reg.Com: J12/4000/2023
  • Sediul social: Cluj-Napoca, Baciu, Str. Corbului nr.16, jud. Cluj
  • Banca:
  • Cont IBAN:
  • Email: office@la-gratar.ro